Alle bestellingen die status op stock hebben worden binnen 1-2 werkdagen vanaf de datum van uw orderbevestiging verzonden, tenzij anders vermeld bij de productgegevens. Bestellingen die vrijdag na 13u worden geplaatst, worden de volgende maandag verzonden.
Als u een account bij ons heeft, logt u in op uw account. Ga vervolgens naar mijn bestellingen en klik op "bestelling bekijken". Als u geen account bij ons hebt of geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met info@otiss.com met uw bestelnummer, achternaam van de factuur en e-mailadres en postcode.
Wij kunnen een bestelling niet wijzigen of annuleren als deze eenmaal is geplaatst. Eens geleverd kan u steeds uw bestelling retouren. Als het over een bestelling gaat dat op maat gemaakt is, is het niet mogelijk om deze te retourneren.
Alle bestellingen moeten binnen 14 dagen na aankoop worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling. Teruggestuurde artikelen moeten in exact dezelfde staat verkeren als waarin ze zijn ontvangen(geen beschadigen, in originele verpakking). Artikelen die op het moment van aankoop als extra promo zijn aangeduid, komen niet in aanmerking voor retournering, omruiling. Artikelen die op maat gemaakt zijn komen ook niet in aanmerking voor retournering of omruiling.
In het geval je bijvoorbeeld gaat verhuizen kunnen wij uw bestelde meubelen gratis voor u opslaan in ons magazijn. Zodra je nieuwe huis of schilderwerken klaar zijn geef je ons een seintje en bezorgen wij u uw bestelde goederen. Hebt u speciale wensen of dient de levering sneller te gebeuren, neem gerust met ons contact op.
De levertijd verschilt per product, van enkele dagen tot enkele weken. Dit staat per product vermeld in de shop.
Wanneer ondanks de goede verpakking en zorg het product beschadigd is kunt u dit direct aan ons melden via de rubriek contact ??? Vermeld in alle gevallen het ordernumer aub.
Ja, er is steeds uw wettelijke fabrieks-garantie.
- U kan ons steeds een email versturen dan plaatsen wij dit bij de reviews.
- U kan steeds een review achterlaten op onze webshop.
- U mag het steeds doorvertellen aan jouw vrienden / familie ;-)
Otiss biedt u diverse betaalmogelijkheden, zorgeloos en in alle veiligheid. Wij werken samen met een van de grootste online betalingsbedrijven genaamd Mollie. U wordt omgeleid naar hun beveiligde interface om de betaling te voltooien.
Hoe lang heb ik de tijd om te retourneren ?
Wij bieden onze klanten een retourtijd van 14 werkdagen vanaf de datum van levering van de bestelling.
Alle informatie over het herroepingsrecht vindt u in onze algemene verkoopsvoorwaarden
Zijn de retourkosten mijn verantwoordelijkheid?
Voor alle artikelen die u retourneert zijn de verzendkosten voor uw rekening.
Ik heb een defect artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Dat vinden wij uiteraard jammer! neem contact op met onze klantenservice voor instructies over hoe u verder moet gaan, info@otiss.nl
U kan dit doen via het herroepingsformulier in uw account of per mail info@otiss.nl
De producten moeten worden geretourneerd in de staat die geschikt is voor wederverkoop, wat inhoudt dat het produkt wordt geretourneerd in de originele verpakking, net als het product zelf, intact moet zijn. Voor elke verzending moeten foto's van de te retourneren pakketten (grote goederen / meubels ) ter goedkeuring aan Otiss worden voorgelegd en moeten de contactgegevens van de vervoerder naar haar worden gestuurd.
De klant regelt in principe zelf de retourzending van zijn goederen naar onze depots door de vervoerder van zijn keuze, met inachtneming van onze algemene voorwaarden. De klant moet de goederen retourneren binnen een termijn van maximaal 14 werkdagen vanaf de datum waarop hij zijn goederen heeft verkregen en zijn herroepingsverzoek heeft meegedeeld.